Manchester Uniteds spillere og leder skal begynde at indstille sig på at kalde klubbens træningsanlæg AON Training Complex. Det står klart, efter den engelske storklub har præsenteret en ny aftale med forsikringsselskabet AON, der blandt andet betyder, at de køber navnet på træningsanlægget Carrington.
Ud over træningsanlægget vil blandt andet også klubbens træningstøj komme til at bære reklamer for AON. Aftalen gælder for de næste otte år, og menes at koste AON 240 millioner pund eller godt to milliarder kroner.
Det er første gang i historien, at Mancheter United får en sponsor for træningsanlægget, og det kunne måske få nogen på den tanke, at det er et spørgsmål om tid, før stadionnavnet Old Trafford også bliver solgt. Vicedirektør Ed Woodward har dog understreget, at det aldrig kommer på tale.
Forsikringsselskabet er i øjeblikket hovedsponsor for Manchester United, og deres navn pryder således Wayne Rooneys og de andre stjernespilleres brystkasser, når de spiller kamp. Den aftale udløber dog i 2014, hvor General Motors overtaget sponsoratet, hvilket betyder, at spillerne fra sæsonen 2014/2015 vil spille med navnet Chevrolet på brystet.