Brøndby-fansene har under coronakrisen kunnet støtte klubben ved at investere i en til lejligheden særligt fremstillet spillertrøje med "ALDRIG ALENE" trykt på brystet, og støttetrøjerne er gået som varmt brød.
Læs også:Danske Spil: Brøndby IF har en imponerende tilslutning
Onsdag formiddag har antallet af solgte trøjer rundet 20.000, og det har sikret Brøndby IF et beløb i omegnen af otte millioner kroner. I skrivende stund er det præcise antal af solgte trøjer 20.165, og salget buldrer fortsat derudaf.
Trøjen kan købes indtil 15. maj.
Læs også:Danske Spil bliver ny sponsor i Brøndby IF
Det har i det hele taget været en glimrende dag på den københavnske Vestegn. Tidligere kunne Brøndby IF offentliggøre Danske Spil som ny sponsor i de kommende tre år.
Læs også:Trist eller på toppen: Hvem står stærkest i de otte Superliga-kampe?
Læs også:OB-spiller efter lang pause: Det har været superunderligt
Læs også:Stolthed i FCN efter topkarakter: Vi kan stadig forbedre os