Ingen virksomhed eller noget brand i Danmark vil kunne opleve samme grad af loyalitet, som Brøndby IF har oplevet i forbindelse med salget af ALDRIG ALENE-trøjerne. Så kontant fortæller direktør Ole Palmå det til fanmediet 3point.dk.
Brøndby har solgt mere end 16.000 støttetrøjer, siden projektet blev lanceret i slutningen af april, og med stadig seks dage tilbage at løbe på, er uden tvivl grobund for, at klubben kan sælge mange flere af slagsen.
Læs også:FC Midtjylland-direktør takker spillerne
Indtil videre har salget indbragt mere end fem millioner kroner, og Ole Palmå er altså imponeret.
- Det her er ekstremt og i en sådan grad, at jeg ikke tror der findes nogen virksomhed eller brand i Danmark, der vil kunne opleve samme grad af loyalitet, siger han til 3point.dk.
Læs også:Randers-træner: Ingen interesse i at sende utryg spiller på banen
Alene i løbet af de første 24 timer, som trøjen havde været på markedet, blev der solgt mere end 2.000 eksemplarer.
Prisen for børn er 349 kroner, mens det koster 399 kroner at få trøjen i en voksenudgave.
Læs også:Superliga-veteran i god form: Havearbejde er undervurderet
Læs også:Simon Tibbling om tomme tribuner: Det bliver en stor udfordring
Læs også:10 vilde Superliga-rekorder der ikke bliver slået foreløbigt