Superliga

C-tribunen bliver til Carlsberg-tribunen

Carlsberg bliver ny navnesponsor for den nu tidligere C-tribune i Parken.

Mange af FC Københavns mest loyale og dedikerede tilhængere har fast plads på C-tribunen. Men det er slut nu. Tribunen, der udgør den ene langside i Parken, skifter navn. Fra nu af kendes den under navnet Carlsberg-tribunen - opkaldt efter FC Københavns hovedsponsor.

- Vi er stolte af at have Carlsberg som hovedsponsor i FC København. Og aftalen, som vi indgik i sommer, bidrager positivt til, at vi kan indfri vores høje sportslige målsætninger og ambitioner. Det er samtidig meget glædeligt, at vi i dag kan løfte sløret for, at Carlsberg som en del af vores indbyrdes aftale gør deres entré på C-tribunen som tribunesponsor. Sammen med Carlsberg har vi spændende planer for, hvordan denne del af hovedsponsoraftalen skal komme fansene på C-tribunen til gode, siger FC Københavns adm. direktør Anders Hørsholt.

-   Udover at have sit logo på spilletrøjen er et tribunesponsorat i PARKEN den absolut mest effektive måde at blive eksponeret på i forbindelse med FC Københavns kampe. At Carlsbergs logo både er på brystet af spillerne og fra forårets begyndelse også vil kunne opleves overalt på C-tribunen, er vi mere end tilfredse med, fortsætter han.

Tribunesponsoratet er en del af den hovedsponsoraftale, som FC København og Carlsberg indgik i august sidste år.