Video : Tipsbladet
Superliga

Ny aftale skaber kæmpe glæde i Superliga-klub

Lyngby har netop præsenteret en historisk stor sponsoraftale med Carl Ras og Airtox.

Lyngby har landet en historisk stor sponsoraftale.

De Kongeblå kunne fredag formiddag bekræfte på sin hjemmeside, at man er nået til enighed med de to store danske virksomheder Carl Ras og Airtox, der dermed bliver nye hovedpartnere i Superliga-klubben.

I Lyngby har man da også svært ved at skjule sin begejstring for den nye aftale. Det fortæller kommerciel chef Kristian Maimann til klubbens hjemmeside.

- Vi er først og fremmest enormt stolte over, at to så store, seriøse danske virksomheder har valgt at træde frem og blive nye hovedpartnere for Lyngby Boldklub. Aftalen viser, at Lyngby som brand er blevet en interessant og troværdig medspiller, og at vores kommercielle arbejde har udviklet sig til højeste niveau herhjemme, siger han og tilføjer.

- Partnerskabet skal først og fremmest understøtte det gode samarbejde, der allerede er mellem Airtox og Carl Ras – men med en ny vinkel, hvor fodbold og markedsføring bliver to af mange omdrejningspunkter. 

Det er da ikke kun i fodboldklubben, at man har hænderne oppe over den nye aftale. Det samme har CEO i Artox, Henrik Wiingaard-Madsen.

-  Vi ser et potentiale i klubben, og det er derfor, at vi nu vælger at bakke dem mest muligt op. Det er kun naturligt for os, at det bliver i samarbejde med Carl Ras, som vi i forvejen har et partnerskab af cykelholdet Airtox-Carl Ras sammen med

Sponsorerne vil derfor også være at finde på Lyngbys trøje, når de indleder deres Superliga-sæson med en kamp mod FC København den 22.juli.

Samarbejdet mellem de tre parter er dog ikke noget nyt. Airtox har været partner i Lyngby de sidste to sæsoner, ligesom at Carl Ras også har været en del af klubben de sidste fem sæsoner. Fra kommende sæson vil de altså i stedet være hovedpartere.