Superligaens bronzevindere, AGF, kan fredag præsentere en ny sponsor i form af Danske Spil. Det meddeler den århusianske klub i en pressemeddelelse.
AGF oplyser, at Danske Spil bliver en såkaldt Guldpartner for både Superliga-holdet og kvindeholdet i de kommende tre sæsoner. Førhen har bettingtjenesten blot været klubbens officielle spillepartner.
Læs også:Trods smittestigning i Århus: AGF-boss er klar til flere tilskuere
Hos AGF er man glade for sponsoratet, som man betragter som et perfekt match.
- Tips og fodbold hører sammen, og det er en naturlig del af oplevelsen ved fodboldkampe. Danske Spil er ejet af os alle sammen via den danske stat og landets to største idrætsorganisationer, og de udlodder hvert år mange millioner til dansk idræt. Så de har en ambition om at være hele Danmarks bookmaker på en måde, hvor underholdning og ansvarlighed går hånd i hånd.
- Derfor giver et partnerskab med dem rigtig god mening for os, og vi glæder os også over, at Danske Spil har ønsket at favne både vores 3F Superliga-hold og AGF Kvindefodbold, siger direktør Jacob Nielsen.
Det nye partnerskab betyder, at Danske Spil og Oddset vil blive mere synliggjort ved klubbens hjemmekampe i Århus.
Oddset har også aftaler med andre Superliga-klubber som Brøndby IF, FC Midtjylland, AaB og OB.
Læs også:AGF-boss lover flere indkøb: Bekræfter interesse for midtbanespiller
Læs også:AGF-indkøb kender maksimalt pres fra Serbien: Jeg er klar til hvad som helst
Læs også:Efter Ståle-kritik: DBU og FCK kæmpede i fem uger for tilskuere