Carlsberg har haft titel af Official Beer Partner i Brøndby IF i de senere år, men øl-giganten kommer fremover til at sørge for mere end blot drikkevarer på Brøndby Stadion.
På klubbens hjemmeside oplyser Brøndby nemlig, at parterne har indgået en aftale, der skal sikre klubbens fans endnu bedre oplevelser på stadion.
Læs også:Brøndby-back før AGF: Skal gøre alt for at forhindre, at de stikker af
Aftalen løber indtil udgangen af 2025, og den glæder direktør Ole Palmå.
- I Brøndby IF ønsker vi at skabe de absolut bedste oplevelser fodboldfans kan få, og sammen med Carlsberg vil vi nu jagte de bedste oplevelser for fodboldfans, når man besøger vores stadion. Med så stort et strategisk fokus på fanoplevelser og fællesskab fra Carlsberg såvel som os, så tror jeg ikke man finder et meget bedre match mellem to partnere, fortæller han.
Læs også:Niels Frederiksen vil se mere fra Brøndby-midtbanen
Også i Carlsberg jubler man over det styrkede samarbejde.
- Brøndby IF har skabt nogle fantastiske rammer for fanoplevelsen med bl.a. Fanzonen og Familie Loungen, og vi vil gerne bygge videre på disse initiativer. Carlsberg ønsker med denne aftale at komme endnu tættere på fansene. Vi vil gerne skabe endnu stærkere oplevelser både på og udenfor stadion for at styrke fællesskabet og oplevelsen for fansene og vores kunder, siger chef for marketing og sponsorater for Carlsberg, Christopher Bak Billing.
Det oplyses, at man blandt andet kommer til at servere flere forskellige slags Carlsberg-øl på Brøndby Stadion.
Læs også:Brøndby-midt: Vi skal viske tavlen ren
Læs også:Brøndby-profil vil væk denne sommer
Læs også:Startopstillinger: Brøndby og AGF skifter begge tre