Brøndby lander ny hovedsponsor: Aftalen gælder i et halvt år
Det har i et stykke tid stået klart, at Brøndby IF skulle bruge en ny hovedsponsor, når Arbejdernes Landsbanks aftale udløber til nytår. Nu er der fundet en kortsigtet løsning.
Klubben fortæller, at den fra 1. januar får booztlet.com som hoved- og trøjesponsor. Det er en online outlet-forretning for klubbens eksisterende sponsor Boozt.
- Samarbejdet med Boozt har vi haft siden 2018, og vi har oplevet et stort engagement fra Boozt, fra den første dag de kom til klubben. De har nu valgt at øge deres engagement til højeste niveau, så de fra 1. januar bliver ny hovedpartner, siger administrerende direktør Ole Palmå til klubbens hjemmeside.
Læs også:Sportsøkonom: Brøndby kan snart få brug for nye penge
Den nye aftale løber til 30. juni 2021, og dermed skal Brøndby altså snart på jagt efter en ny hovedsponsor igen. Palmå glæder sig dog over, at klubben har givet sig selv ekstra tid til at finde en langsigtet løsning i det, der er et svært marked.
- Vi har flere gode og positive dialoger med potentielle hovedpartnere, men den specielle situation med Covid-19 gør, at beslutningsprocesserne er væsentligt længere end normalt. Der er megen usikkerhed i markedet i disse måneder med de mange restriktionerne og påbud, samfundet oplever.
Læs også:Hovedsponsor viger pladsen: Brøndby IF får Red Barnet på trøjen
- Med Booztlet.com-aftalen er der skabt en optimal løsning for resten af sæsonen, og samtidig kan vi fortsætte de igangværende dialoger om hovedpartnerskab fra sommeren 2021, siger han.
Booztlet.com skal fra årsskiftet pryde trøjerne for både Brøndby IF's Superliga-hold og bedste kvindehold. Arbejdernes Landsbank har i efteråret veget pladsen til fordel for Red Barnet på holdets trøjer.
Endnu en god handel er i hus pic.twitter.com/eJxY8WIPnx
— BrondbyIF (@BrondbyIF) November 12, 2020
Læs også:Avis: Brøndby-fans vil være klubbens nye hovedsponsor
Læs også:Ny FCM-sponsor: Det har 0,0 procent med Brøndby at gøre
Læs også:Officielt: FC Midtjylland har historisk stort hovedsponsorat på plads