Efter Arbejdernes Landsbank hovedsponsorat med Brøndby blev lavet om til et mindre et, har den københavnske vestegnsklub haft Red Barnet på brystet, hvor hver solgt trøje giver 20 kroner til organisationen.
Torsdag præsenterede Brøndby ny hovedsponsor i form af Booztlet, som tager helt over ved årsskiftet. Det betyder dog ikke, at ordningen med velgørenhedsorganisationen stopper med det samme.
Det fortæller Thomas Skov Petersen, der er marketingschef i Brøndby på klubbens officielle hjemmeside.
Læs også:Brøndby lander ny hovedsponsor: Aftalen gælder i et halvt år
- Der er rigtig mange, der køber Brøndby-trøjer i julegaver, så derfor vil man i vores shop allerede nu kunne vælge, om man ønsker at have Booztlet.com på sin trøje eller Red Barnet. Det valg vil man også have i hele første halvår af 2021, hvor vi fortsætter samarbejdet med Red Barnet, siger han og fortsætter:
- Uanset om fans vælger Booztlet.com eller Red Barnet på trøjen, så vil vi frem til sommeren 2021 fortsat donere 20 kroner til Red Barnet for hver solgt trøje, lyder det fra Thomas Skov Petersen.
Aftalen med Booztlet varer dog kun til sommer.
Læs også:Avis: Brøndby IF kigger på andre Superliga-trænere
Brøndby har i forbindelse med offentliggørelsen af den midlertidige hovedsponsor lavet en humoristisk video, som kan ses nedenfor.
Endnu en god handel er i hus pic.twitter.com/eJxY8WIPnx
— BrondbyIF (@BrondbyIF) November 12, 2020
Læs også:Tidligere Brøndby-angriber har problemer i Polen: Mareridtsafbrænder
Læs også:Brøndby hentede tidligere FCK’er: Ikke et problem, så længe det ikke var Zanka
Læs også:Durmisi om Brøndby: Det var ikke bare leje og så tilbage