Brøndby IF vil også i fremtiden have Bet25 på trøjen. Det står klart, efter Superliga-klubben torsdag har offentliggjort, at den har forlænget samarbejdet med bettingselskabet frem til sommeren 2017.
Sidste sommer indgik de to parter en etårig aftale, og den er nu blevet forlænget, da det har vist sig at være er særdeles godt match, fortæller klubbens kommercielle direktør.
- Bet25 og Brøndby IF har nu haft et halvt år til at se hinanden an. Både kulturelt og økonomisk har partnerskabet vist sig at være en fordel for os begge. De næste år vil partnerskabet folde sig ud for alvor. Vi har en masse aktiviteter på vej, og de vil alle styrke den stærke relation, der allerede er skabt i krydsfeltet mellem Brøndby IF, Bet25 og klubbens fans, siger Henrik Bartholdy til klubbens hjemmeside.
Forlængelsen af sponsoratet betyder også, at der vil blive skruet op for TDC's involvering i klubben. 51 procent af Bet25 ejer TDC nemlig, og det vil komme til udtryk gennem nye tiltag i klubben.
- Det startede med partnerskabet mellem Brøndby IF og Bet25. I december præsenterede klubben sit WiFi-anlæg, som TDC havde installereret på Brøndby Stadion. De næste år vil vi finde en række andre områder, vi vil samarbejde på. Det er ikke bare ånden i relationen. Det er også nedfældet på skrift, siger koncerndirektør i TDC og bestyrelsesformand for Bet25, Jens Aaløse, videre.
Klubben er i øjeblikket på fjerdepladsen i Superligaen frem mod forårsstarten i februar.