Superliga

Brøndby afslører trøjesponsor

Skjold Burne, Loxam og VW vil i foråret dele trøjesponsoratet i Brøndby mellem sig.

Brøndby har længe ledt efter en ny hovedsponsor og dermed også et logo at sætte på spillertrøjen.

Den nye hovedsponsor er endnu ikke fundet, så derfor har klubben indgået en aftale med tre af de nuværende sponsorer om et trøjesponsorat for foråret.

Det bliver de eksisterende sponsorer Skjold Burne, Loxam og VW, der kommer til at fylde på trøjerne i Brøndby.

- Der skal lyde en stor tak til de tre partnere, som nu har indgået et trøjesponsorat for forårssæsonen. Både Loxam, Skjold Burne og VW har dybe rødder som partnere i Brøndby IF, og derfor er det meget glædeligt, at de demonstrerer deres commitment og loyalitet på denne måde i en svær tid for klubben, siger direktør Tommy Sommer Håkansson.

Aftalen betyder ikke noget for klubbens videre jagt på en ny hovedsponsor, fortæller han.

- Dette betyder ikke, at vi har indstillet jagten på en egentlig hovedsponsor, men vi må også være realistiske og erkende, at det - i den periode vi er i nu - vil være særdeles vanskeligt at lande en hovedsponsor. Det er vores mål, at der til den nye sæson er indgået en aftale med en større partner om et hovedsponsorat i Brøndby IF.

Skjold Burne vil være på brystet af hjemmebanetrøjen, mens Loxam vil få pladsen på udebanetrøjen. VW vil få deres logo på begge trøjer – i begge tilfæde modsat klubbens logo.